یادداشت های آقای حسابدار و خانم بانکدار
یادداشت های آقای حسابدار و خانم بانکدار

یادداشت های آقای حسابدار و خانم بانکدار

بسم الله

نکته مالیات بر درآمد


در تحلیل صورت مالی ، صورت سود و زیان ، وقتی مالیات بر درآمد صفر شده است ، شرکت زیان کرده است . چون مالیات بر درآمد است پس درآمدی نداشته تا بتواند مالیات پرداخت کند!

نظرات 1 + ارسال نظر
سجاد شنبه 27 اردیبهشت 1393 ساعت 13:50

ادامه بده.
من هم یک وبلاگ این جوری می زنم.البته قبلا وب سایت مکتب خونه وابسته به دانشگاه صنعتی شریف و کلاس درس که وابسته به جایی نیست این کار رو انجام داده اند رایگان برای دسترسی عموم.
من هم یک کلاس درس آنلاین می زنم ببینم می تونم با وبلاگت رقابت کنم؟ ;-)

چه خوب...

من اینجا رو برای دل خودم درست کردم اما رقابتم دوست دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد